Birgit

Monday, January 22, 2007

Nieuwe baas

We krijgen een nieuwe baas. Vorige week werd ons eerst (dinsdag, geloof ik) uitgelegd wie de nieuwe directeurs van de geherstructureerde VRT zouden worden, en vrijdag werden de managers die daar net onder zouden komen te staan bekend gemaakt.
Ik had een voorgevoel dat onze eigen baas niet zou blijven, en inderdaad: Bart De Prez wordt verantwoordelijk voor de tak 'entertainment' in het nieuwe interne productiehuis. En dus was er een nieuwe netmanager voor Donna nodig: Steve De Coninck-De Boeck.
Hij kwam vrijdag al eventjes goeiedag zeggen, en beklemtonen dat hij er ongelooflijk veel zin in had enzo. We hadden niet anders verwacht ;-) Hij start op 5 maart, maar wil ons allemaal van tevoren toch al eens persoonlijk gesproken hebben. Een lovenswaardig initiatief! Het eerste wat ík hem ga vragen is waar hij zijn dubbele achternaam vandaan haalt. Misschien is ie wel van adel!

Steve wordt mijn 5e baas sinds ik bij Donna werk, en ik werk er nu 9 jaar. Het went dus wel, en de shock wordt steeds minder groot. Ik kan niet zeggen dat het mij niks doet, integendeel, want ik kwam goed overeen met Bart, maar afscheid nemen en opnieuw beginnen, dat ben ik intussen al wel gewend.
We zien wel...

1 Comments:

  • At 1:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ja, jullie krijgen wel vaak een andere baas de laatste jaren hè...
    Ik ben benieuwd of we er als luisteraars eigenlijk nog wat van gaan merken dit keer.

     

Post a Comment

<< Home