Birgit

Tuesday, December 05, 2006

Main Event


Gisteren stelde Kaye Styles zijn nieuwe album "Main Event" voor in de Carré in Willebroek. Hij zou optreden om 22u.


Ik had het al moeilijk om 's avonds thuis niet in slaap te vallen op de zetel, maar ik heb toch al mijn moed bijeengeraapt en mijzelf uit de zetel gehesen. Stipt om 22u was ik er, samen met de helft van de genodigden. File aan de VIP-ingang dus, iets wat je niet gauw meemaakt. Er zaten heel wat BV's tussen: Katérine, Freddy De Kerpel, Heidi Lenaerts, Ellen (van de Kids Top 20), TMF-VJ Chantal, en ik vergeet er nog een hele hoop.


Tegen 22u30 vond ik dat ie toch mocht starten, want op een maandag wil een mens eigenlijk toch wel op tijd zijn bed in, maar het begon maar niet. Ik had mezelf gezworen dat als hij om 23u nog niet bezig was, dat ik dan gewoon terug naar huis reed, maar om 22u58 was het zo ver!


Na 4 nummers was ik echt té moe om nog te blijven en ben ik vertrokken (ik was niet eens de eerste die weg ging), maar wat ik heb gezien was toch wel de moeite! Kaye zingt geweldig goed, heeft de juiste 'moves' en uitstraling, en ik heb een nummer gehoord waarvan ik hoop dat het de nieuwe single wordt.



Volgende keer dus mooi op tijd starten, dan kan ik er ten volle van genieten. Dankuwel!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home