Birgit

Sunday, December 17, 2006

Kerstboom

Zo druk als de voorbije weken waren, zo rustig was het deze week. 2 geplande afspraken zijn niet door gegaan, dus ineens had ik een zee van tijd thuis. Normaal gezien is het rush rush om iedereen klaar te krijgen voor de babysit komt of voor ik in mijn eentje vertrek, maar nu dus... niks. En dat was gek! Het voelde de hele tijd alsof ik iets aan het vergeten was. Niet dus.
Gisteren hadden we dan toch nog iets te doen: ik in de voormiddag nog eens als een wervelwind door Wijnegem Shopping Center voor de laatste kerstcadeaus, en in de namiddag verjaardagfeestje van neefje Daan die 2 werd. Hij had de waterpokken, ocharme. Benieuwd of Marie er volgende week dan mee rondloopt. Nu ja, ze moet het toch ooit eens krijgen.
En vanmorgen hebben we onze kerstboom gezet. 't Is ne mooie! Met 200 lampjes! Laat het feest maar komen!

1 Comments:

  • At 1:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    Coooooooooooooooool! het is Chris!!! Super gewoon!

    Nog een hele fijne Kerst!

     

Post a Comment

<< Home