Birgit

Tuesday, January 09, 2007

Debby & Nancy

Vanmiddag werd het nieuwe programma van "Debby & Nancy" op een persconferentie in Lint voorgesteld. Robin Vissenaekens ging er naartoe omdat hij, als producer van ons ochtendprogramma, hen iets voor het programma van Ann Reymen gaat laten doen (wat dat is hoor je binnenkort wel). En hij vroeg of ik niet mee ging. Ja dus. Altijd goed om je kop te laten zien en je relaties te verzorgen, en ook fijn om met Robin in de auto te kunnen bijpraten na de vakantie.
Door een uitgelopen vergadering op de VRT kwamen we aan net nadat de 'dames' hun uitleg hadden gegeven, maar net op tijd om een compilatie van zo'n 20 minuten te zien te krijgen uit hun nieuwe show, die een uur zal duren. Ik was een beetje sceptisch van tevoren (zou het geen flauw afkooksel zijn van wat ze deden op VTM?), maar het was net omgekeerd: het was echt héél tof! Ik heb de hele tijd glimlachend zitten kijken, en één keer was ik zelfs helemaal ontroerd. 't Is een show over geluk met veel publiek, boordevol verrassingen voor dat publiek. Een beetje Paul De Leeuw-achtig qua aanpak. Dit zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn!
Vanaf 21 januari dus te zien op één: Debby & Nancy's Happy Hour.

En nadien dan in 7 haasten terug naar Donna gereden, waar we ondertussen ook al een half uur te laat waren voor de volgende vergadering ;-)

2 Comments:

  • At 3:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Je hebt het maar druk met al die vergaderingen.
    Daarstraks verslagje van de persvoorstelling gezien in De Rode Loper en ik ben benieuwd. Ga denk ik wel eens kijken.

     
  • At 3:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ga vooral ook eens naar onze blog!
    http://www.bloggen.be/debby_en_nancy/

     

Post a Comment

<< Home