Birgit

Tuesday, December 05, 2006

Cadeautje


5 dagen te laat (maar dat steken we op de post) stak mijn verjaardagscadeau in de bus: de CD van Daan, "The Player". Eindelijk!!! Ik zal er al dagen op te wachten want ik vermoedde wel dat mijn stille hint goed begrepen zou worden ;-)
Ik ben er op dit eigenste moment naar aan het luisteren, en het voelt heerlijk! Niet alleen de titelsong is geweldig, maar ik heb net ook al het zalige Type Ex gehoord. Morgen dus zeker mee in mijn auto in de file naar Brussel. Mmmm.
Daan zelf vind ik iets minder Mmmm. Objectief gezien een mooie man, maar veel te bizar naar mijn smaak. Een weirdo die er wonderwel niet zo uitziet, maar in talkshows verbaas ik mij altijd over zijn gekkigheid.
En hij heeft een lange vingernagel. Daar hou ik niet van. De nagel bevindt zich aan zijn linkerduim. Als het een nagel was die bedoeld was om er gitaar mee te spelen was het nog enigszins aanvaardbaar, maar met je linkerhand tokkel je niet op snaren. Hij moet het dus zelf mooi vinden. Bah!

1 Comments:

  • At 8:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    The Player is wel een heel leuk liedje ook! Komt het ook niet in de donna playlist? plz plz plz! Het wordt toch keiveel aangevraagd in Donna weekend he... dus het wordt zeker gesmaakt!
    Groetjes

     

Post a Comment

<< Home