Birgit

Thursday, November 23, 2006

Compleet weg

Ik ben er compleet weg van: Sun In Her Eyes, de nieuwe single van Tom Helsen. Er zit zo een melodietje in dat mij 'pakt'.
Ik heb dat vaak bij nummers die geen superhits worden. Vraag mij dus nooit wat de nieuwe nummer 1 wordt, want ik sla de bal volledig mis. Het zijn zo van die nummers waar ik blijkbaar iets in ontdek dat een ander niet hoort of voelt, maar waarbij ik een gevoel van gelukzaligheid krijg dat zich in mijn diepste binnenste nestelt.
Ik heb dat ook bij Eden van Hooverphonic, Cruisin' van Sioen of The Player van Daan. Héééééérlijk!!!!

En zal ik nu effe voor het tegengewicht zorgen? Zal ik iets compleet not done zeggen, dat toch echt waar is? Ik ga ook volledig uit de bol (vooral in de auto dan) op Boten Anna van de Gebroeders Ko. Ambiance!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home