Birgit

Tuesday, November 21, 2006

Off day met een fijn staartje

Het was vandaag mijn dag niet. Moe opgestaan, hees ook door een verkoudheid, en voor de rest had ik er gewoon geen zin in. Nu ja, iedereen heeft af en toe wel eens een baaldag hè. Gelukkig kan ik van die ongelooflijke moodswings hebben. Het ene moment wil ik alleen maar in mijn bed liggen, en het andere ben ik weer helemaal happy.
De swing kwam er bij het afscheidsfeestje van ex-TV-baas Aimé Van Hecke. Dankzij mijn omroepwerk voor Canvas was ik ook uitgenodigd, dus ik samen met onze baas Bart De Prez er naartoe. Ik was hem daar direct kwijt want hij kent god en klein pierke bij televisie, maar ik ken er stilaan ook wel wat mensen. De champagne bij het begin was al een goeie start, en ik heb met een paar fijne mensen gesproken. Ook heel eventjes met Tony Mary die er ook was (!!!), en hij heeft nog geen nieuwe job. Hij wil wel gaan lesgeven als ie 60 is, maar tot zo lang (en da's nog 3 jaar) wil hij toch nog ergens anders zijn tanden inzetten. We horen er ongetwijfeld van als hij iets gevonden heeft ;-)
Door familiale omstandigheden kon ik maar een half uurtje op het feestje blijven, dus alle eerbetoon (de mannen van Woestijnvis hadden naar 't schijnt voor een leuke montage gezorgd, Miguel Wiels zat klaar aan de vleugelpiano en Geena Lisa was een presentatie aan het voorbereiden) heb ik gemist, maar mijn humeur zat weer goed, en da's het voornaamste!
Morgen toch eens checken welke wilde taferelen ik gemist heb...

1 Comments:

  • At 10:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik denk dat het superinteressant moet zijn om les te krijgen van Tony Mary!
    Hopelijk ben je snel weer genezen:-)
    Groetjes

     

Post a Comment

<< Home