Birgit

Sunday, October 22, 2006

Anne-Marie heeft gewonnen

Er is een nieuwe Miss Belgian Beauty. De show heb ik gemist wegens veel leukere bezigheden, maar dankzij het journaal ben ik weer een verrassing rijker.
Ik heb Anne-Marie nl ontmoet toen ik onlangs op een feestje was (zie post 'Miss Belgian Beauty'). Enfin, ontmoet is veel gezegd. Ze stond vlak naast mij, en mijn gezelschap kende haar (maar stelde haar niet aan mij voor). Ik dacht eens sociaal te doen en zei 1 zin tegen haar, waarop ze schaapachtig lachte en toen bij haar vriendinnetjes ging staan. Ze voelde zich toen dus al beter dan de rest. Ze was trouwens lang niet de knapste, en ik dacht toch dat dat primeerde in zo'n wedstrijd.
Enfin, tot ze het tegendeel bewijst vind ik haar een trut.

2 Comments:

  • At 9:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    dag Birgit! Ik vind het geweldig dat Ronald mee de top 2006 zal presenteren!
    Groetjes!

     
  • At 10:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Net nu ik dacht dat we dit jaar een "Natuurlijke schoonheid" als Miss Belgium Beauty hadden...Heb ze onlangs ook in 'De laatste show' gezien en ze leek me spontaan en heel taalvaardig, wat ook niet onbelangrijk is in zo'n wedstrijd.

     

Post a Comment

<< Home