Birgit

Tuesday, November 14, 2006

Pieter

Vandaag was Pieter aan de beurt in onze talentenjacht 'Wie wordt presentator van Donna's Top 2006'. Deze namiddag hebben we effe kennis gemaakt, en ik moet zeggen dat hij erg sympathiek was. Nadat ik hem succes gewenst had zei hij dat ie dan vanavond op mijn blog wel zou lezen wat ik ervan vond.
Niet dus, want dat mag niet als je in de jury zit hè... En da's eigenlijk het jammere van bloggen met mijn job: ik zou zooooo ontzettend veel kunnen vertellen over alles wat ik meemaak en waar ik mee bezig ben, maar het kan niet. De muren hebben nl. oren...
Dus Pieter, 't zal voor half december zijn ;-) Sorry!

Trouwens, er zijn mensen die zich afvragen hoe de winnaar geselecteerd wordt en of er rekening gehouden wordt met de poll op de website. Wel, het is een jury van Donnamedewerkers die de uiteindelijke winnaar kiest. De poll op de site geeft min of meer aan wat onze luisteraars van de kandidaten vinden, maar als we enkel daarmee rekening zouden houden, zou het niet eerlijk zijn: dan heeft een kandidaat met een grote schare fans meer kans om te winnen dan iemand die niet iedereen optrommelt om voor hem/haar te stemmen.

En uiteindelijk moet de winnaar perfect bij Donna passen, dus is het logisch dat de jury de uiteindelijke winnaar kiest. Maar als er twijfel is over nummer 1 en 2 is zo'n poll zeker handig om eens te zien wat onze luisteraars ervan vonden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home