Birgit

Tuesday, November 07, 2006

Talentenjacht

Donna's talentenjacht 'Wie wordt presentator van Donna's Top 2006' is begonnen. Er zijn al 4 kandidaten de revue gepasseerd en de verschillen zijn enorm. Niet alleen qua talent maar ook qua aanpak! Sommigen houden het bij af- en aankondigingen, anderen steken er een interview of een reportage in, enz. : heel boeiend om te horen!
Ik ben natuurlijk vooral benieuwd naar wie de uiteindelijke winnaar wordt (tegen half december weten we dat) en of dat ooit de nieuwe grote Vlaamse radioster wordt. Wie weet??? Caren Meynen en Evy Gruyaert hebben ooit een talentenjacht van Donna gewonnen, en de 2 winnaars van vorig jaar presenteren nu elk hun eigen programma op Donna, dus er zit wel degelijk een grote kans in dat de winnaar dit jaar ook echt een radiocarrière tegemoet gaat.
Ik mag trouwens mee jureren, en voor alle duidelijkheid: ik ben niét omkoopbaar!

3 Comments:

  • At 11:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik vond die van gisteren en eergisteren wel heel goed. Het meisje was van URGent, daar komt Benjamien ook van he? Die gast was ook leuk gisteren maar meer voor in de ochtend ofzo waar lange gesprekken toegelaten zijn, in ieder geval was het veel beter dan de eerste week!

     
  • At 6:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Die gast van gisteren stak er voor mij met kop en schouders bovenuit. Misschien niet zo qua taalgebruik, maar vooral qua feeling. Om nog nooit in een radiostudio gestaan te hebben, chapeau!
    Hij wist zich ook AAN TE PASSEN AAN DE HITCLUB. Dat miste ik wel bij de rest, en dat is toch ook niet onbelangrijk he? ;-)

     
  • At 2:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    die vandaag was wel zwoel... past perfect in de O van dOnna... beter dan het meisje van dinsdag.
    Wat gebeurd er eigenlijk na die %? krijgt degene met meeste % de job of komt er nog een voting via sms ofzo?

     

Post a Comment

<< Home