Birgit

Sunday, October 29, 2006

Time out

Ik heb er weken naar uitgekeken en nu is het eindelijk zo ver: vakantie!
Een kleine week ergens in de Nederlandse bossen, uitwaaien tussen de herfstkleurige bladeren en de paddestoelen, de boshuisjes en de heide. MMMmmmmm...

Gisterenavond de vakantie trouwens gestart in het gezelschap van mijn vriendin die ik veel te weinig zie en bij wie elk weerzien weer veel te kort is. Nog zo veel te vertellen en zo weinig tijd! Het Mechelse restaurant dat we uitgekozen hadden heeft ons 3 keer van tafel doen veranderen voor we definitief mochten blijven zitten. Voor ons helemaal niet erg, maar de kelner was gegeneerd en heeft ons een aangepast wijntje bij ons eten cadeau gedaan. Bij mijn hert iets roods waarvan ik de naam niet ken, maar dat gewéldig lekker was! Een smaak die je niet tegen komt als je zoals ik altijd voor de huiswijn gaat, maar die (de kelner had groot gelijk) bij mijn wildmaaltijd perfect was. Laat mij volgende keer nog maar een paar keer van tafel veranderen ;-)

1 Comments:

  • At 2:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Fijne vakantie Birgit. Ik weet niet waar je precies zit in NL, maar het zal er vast wel mooi zijn. ;-) Hopelijk is het een beetje goed weer.

     

Post a Comment

<< Home