Birgit

Friday, November 03, 2006

Uitgewaaid

We zijn terug van eventjes weggeweest.
Uitgewaaid: absoluut!
Uitgeregend: ook een beetje.
Uitgerust: nou ja... toch behoorlijk veel geslapen.
Ziek geweest: jawel hoor. Ik heb dat de laatste tijd wel vaker. Als ik moet werken ben ik nooit ziek. Maar o wee als ik durf vakantie te nemen! Dan komt alle opgekropte stress er in één keer uit, en ben ik 2 dagen zo ziek als een hond. Ellendig!!! Een midweek is dan absoluut een paar dagen te kort.
Ik zou de gulden middenweg moeten vinden bij het werken, maar da's zo moeilijk! Er is altijd zo veel te doen, en er is altijd zo weinig tijd. Dus het is altijd doorgaan en aan 100 dingen tegelijk denken.
Nergens goed voor, en dat vond mijn lichaam dit keer dus duidelijk ook. Het zei stop, en ik moest luisteren, vanuit mijn bed, denkend dat ik dit nooit te boven zou komen.
Gelukkig was dat niet het geval en werd het toch nog heel fijn. Maar de boodschap is doorgedrongen: ik moet hier iets aan doen. Ik ga nu eventjes nadenken hoe.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home