Birgit

Tuesday, November 27, 2007

Geluk


Ik heb vandaag fijn nieuws gekregen. Ik heb de restyling die Canvas in januari gaat doorvoeren overleefd. Van de 7 "stemmen" die nu het omroepwerk doen, worden er maar 2 overgehouden, en daar ben ik dus bij! Er worden daarnaast natuurlijk nog een aantal nieuwe stemmen aangenomen, maar die namen ken ik nog niet.

't Is al de tweede keer dat ik een restyling overleef. Toen Canvas zo'n 3 jaar geleden hervormd werd, zijn alle stemmen ook al eens onder de loupe genomen om te zien wie nog in het profiel paste. Dit keer zochten ze 'pittige karakterstemmen'. Ik rekende mijzelf daar niet bij en was ervan overtuigd dat het na een goeie 6 jaar omroepen gedaan zou zijn.

Maar niet dus! En da's heel leuk, want ik ben er altijd van overtuigd geweest dat mijn collega-omroepsters een veel mooiere stem hebben dan ik. Een goeie boost voor mijn zelfvertrouwen...

2 Comments:

Post a Comment

<< Home