Birgit

Sunday, October 21, 2007

Kuifje


Toen de musical "Kuifje, de Zonnetempel" zalen deed vollopen in Oostende en de show ook de ene goeie recensie na de andere kreeg en prijzen in de wacht sleepte, zat ik te hopen dat de voorstelling ook naar de Antwerpse Stadsschouwburg zou komen, Want Oostende was mij nu toch net iets te ver voor een avondje uit. Maar mijn wens kwam dus uit! Gisteren wij er naartoe. De zaal zat tot mijn verbazing maar halfvol. Misschien was dat een teken. In elk geval: na de pauze zijn we vertrokken. We vonden er echt niks aan. Er was meer geld in de decors gestoken dan in het verhaal, dat een onsamenhangend samenraapsel van verschillende scènes was, overduidelijk bedoeld om alle bekende Kuifje-personages eens een hoofdrol te laten spelen. Op geen enkel moment heeft de voorstelling mij geraakt of geboeid. Héééél erg jammer is dat. Ik had er zo naar uitgekeken en zo veel van verwacht...

We zijn dan maar in de Horta iets gaan drinken. Dat was wel heel fijn... Veerle Dobbelaere zat er ook. Ze had prachtige schoenen aan ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home