Birgit

Tuesday, November 06, 2007

David en Dave


Er is de afgelopen in het grootste geheim heel hard gewerkt, en eindelijk mogen we het bekend maken: vanaf volgende week zijn er 3 nieuwe programma's op Donna.

Het eerste begint eigenlijk nu zaterdag al en is een samenwerking met Steracteur Sterartiest, de show op één die nu vrijdag start. Bij ons hoor je op zaterdag de afvaller, berichten van achter de schermen, enz. Sofie Van Moll, die vorig jaar zelf mee deed aan het programma, presenteert het radioprogramma.

Maar dan! Maandagochtend start David Van Ooteghem met een gloednieuwe ochtendshow! Vandaag op de persconferentie liet hij al enkele fragmenten horen uit proefuitzendingen, en er werd door alle journalisten al goed gelachen, dus dat belooft!

En maandagavond van 16 tot 19u hoor je voortaan Dave Peters in "A.D.H.Dave". Die maakt dus de overstap van Studio Brussel naar Donna. Zo ongeveer een jaar geleden ben ik eens met Dave in Antwerpen gaan eten om te polsen of hij geen zin had om bij ons iets te komen doen, en zie, nu zijn we eindelijk zo ver!

Ik verwacht er heel veel van, want ik denk echt dat dit heel goed gaat marcheren. Allemaal luisteren dus, vanaf 12 november!

In het voorjaar van 2008 komen er nog veel meer wijzigingen, maar daarover meer als de tijd rijp is ;-)

5 Comments:

  • At 3:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ik ben blij dat er eindelijk wat meer duidelijk is. Nu nog over de rest van de veranderingen, maar ik heb geduld.
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe programma's en naar de veranderingen die nog gaan komen.
    Jammer dat er alweer een goede presentator weggaat... En nog een leuke rubriek die stopt (BBBB). Maar vanaf maandag gaat mijn tv denk ik weer aan tussen 9 en 12. ;-)

     
  • At 10:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    vernieuwing is altijd eens leuk, alleen hopelijk dat ze Ann niet uit de ether halen, die heeft een heel aangename stem op nr te luisteren

     
  • At 11:04 AM, Blogger Birgit said…

    Ann blijft natuurlijk en presenteert vanaf het voorjaar een gloednieuw programma waar ze vanaf volgende week volop aan kan werken.

     
  • At 3:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    En ik las dat Evy meer tijd gaat vrijmaken voor een nieuw programma. :-)
    Zolang Caren maar blijft, want als er te veel nieuwe programma's komen... (of er moeten in het weekend ook nog wat dingen veranderen)

     
  • At 8:53 AM, Blogger Filip said…

    Ik hoop dat vanaf 2008 het weekend een paar volwaardige programma's krijgt zonder dat hiervoor het zoveelste plaatjes-aanvragen-principe wordt toegepast. Verder kijk ik wel uit naar Dave Peeters. Nog nooit gehoord, maar wel al veel lovends over gehoord. Dus dat schept toch enige verwachtingen.

     

Post a Comment

<< Home