Birgit

Sunday, October 28, 2007

Varekai was geweldig!


Donderdag ging Varekai, de nieuwe productie van Cirque Du Soleil, in Europese première in Antwerpen. Ik had al de hele namiddag in bed gelegen met griep, maar wilde deze show voor geen geld missen, dus ik opgepept met sedergine en 4 lagen kleren wegens de koorts ernaartoe.

Ik had al 4 ander Cirque-shows gezien (Alegria, Saltimbanco, Quidam en Dralion), dus ik wist min of meer wat ik kon verwachten. Ik was er zelfs een beetje bang voor, want je kunt jezelf niet blijven heruitvinden en de vorige show vond ik af en toe zelfs een beetje saai.

Maar... Varekai was echt fantastisch! Opnieuw één en al spektakel en verrassing, met de prachtigste kostuums en ongeziene stunts. Dit was een staaltje topentertainment zoals je dat maar zelden te zien krijgt, en van een onwaarschijnlijk hoog niveau.

Allen daarheen dus, maar vooral: don't try it at home!

1 Comments:

  • At 11:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik kom er ook net vandaan... Dit was mijn eerste keer dat ik Cirque du Soleil 'live' zag.. Ik vond 't ook SUPER!!!!

    grts, Lonneke

     

Post a Comment

<< Home