Birgit

Sunday, October 14, 2007

TMF Awards


Gisteren werden in de Ethias Arena in Hasselt de TMF Awards uitgereikt. Ik er naartoe met Ann Reymen, die Hasselt op haar duimpje kent en mij feilloos langsheen de lange files voor de deur loodste. In de VIP was het bloedheet. De ruimte bevond zich op een platform boven het publiek, achteraan in de zaal. Onder ons 19.000 warme lijven, en die warmte steeg natuurlijk net tot op onze hoogte. Iedereen was meteen aan het zweten, en dat heeft de hele avond zo geduurd.
Gelukkig was er veel drank, maar tegen middernacht was wél al het water op! Hoe zou dat toch komen ;-)
Vanop het VIP-platform hadden we een goed zicht op de zaal en het podium, en hoewel ik meer voor de sfeer, de vrienden en kennissen kwam dan voor de show, heb ik daar toch wel erg van genoten. De show stak zeer goed in elkaar, en het publiek was laaiend enthousiast. Vooral als Tokio Hotel (zie foto) nog maar vernoemd werd, of toen ze het podium opkwamen om een award af te halen: dan werd de menigte gewoon uitzinning! Er stonden dan ook vooral heel veel 14-jarigen in de zaal. En wij stonden er verbaasd op te kijken... Katerine had trouwens een metamorfose ondergaan: ze trad op met een platinablonde pruik. Het stond haar geweldig!
Ik ben erg veel bekenden tegen het lijf gelopen, wat zo'n avond echt wel de moeite waard maakt. Er lopen ook altijd veel BV's rond (zoals Phaedra Hoste, Nicky Vankets, Roel Vanderstukken, Kevin Janssens, Thomas Vanderveken, Deborah Ostrega, Virginie Claes, Roos Van Acker, enz.).
Rond kwart over middernacht was de show gedaan en begon de afterparty in een andere ruimte, die gelukkig veel frisser was. Daar stonden al enkele collega's die niet in de VIP konden maar wel een guest ticket hadden en dus ook naar de party konden. De sfeer zat er direct goed in, maar na een uur ben ik vertrokken omdat ik de volgende dag om 10u al in het Wijnegem Shopping Center had afgesproken met een vriendin om naar de Flair Shopping Day te gaan. Uiteindelijk lag ik toch pas om 3u in mijn bed en heb ik maar 4 uur kunnen slapen, maar dat zal ik vanavond dan wel inhalen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home