Birgit

Monday, October 16, 2006

Laura Lynn & co


Donderdag snel snel gaan sporten en dan nog naar het feestje van platenfirma ARS gereden. Kontich is ook vlakbij waar ik woon, dus ik kon niet weerstaan aan de lokroep van alweer een fijn feestje!
Laura Lynn was er, Bart Kaëll ook, Henkie (Lief Klein Konijntje), Christoff, Roxane, Danzel, Eddy Wally, ReBorn, Jean Bosco Safari, Regi van Milk Inc en vele vele anderen.
Op het uur waarop ik toe kwam waren alle officiële toespraken en gouden plaat-overhandigingen achter de rug, en moest er alleen nog maar gefeest worden. Geen probleem!
Ik heb nog niet veel feestjes meegemaakt met zoveel volk dat ik kende. Niet alleen mijn Donna-collega's waren massaal op post, maar ook veel bekenden van andere platenfirma's. Het was dus eigenlijk een bijzonder gezellig onderonsje en absoluut voor herhaling vatbaar! Zeker als je nadien op 5 minuten weer thuis bent...

Op de foto (met dank aan de Showbizzsite): collega Hans alweer in goed gezelschap. In dit geval: Anneke Van Hoof.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home