Birgit

Wednesday, October 11, 2006

Windkracht 10: de wereldpremière


Het blijft gek: bij Vlaamse premières zijn de makers altijd zo trots en zo ambitieus om te geloven dat hun film het ook tot in het buitenland zal schoppen, dat ze de première "wereldpremière" noemen.
Maar goed. Wij er naartoe. Tickets voor de VIP-zaal en de afterparty in Metropolis. Donna was mediapartner, vandaar dus.
't Was tof: leuke film, goed geakteerd, spannende actie en ontroerende momenten. Beetje voorspelbaar, maar ach, het was zeer aangenaam tijdverdrijf. Na de film werden de acteurs voorgesteld aan het publiek en geïnterviewd door Geena Lisa (in onze zaal) en Evy Gruyaert (in andere zalen). Jammer, ik had liever Evy bij ons gezien... Het applaus vond ik eerder aan de lauwe kant, maar dat heb je natuurlijk bij zo'n verwend publiek.
Nadien waren we uitgenodigd in de Hollywoodzaal die nog tamelijk leeg was toen wij er binnen kwamen, maar die al snel zeer vol liep. Gelukkig was er champagne en Duvel genoeg om ons hoofd koel te houden!
We hebben er ook een foto tegen een groene achtergrond van onszelf laten maken, en vandaag konden we het resultaat (een getrukeerde affiche van Windkracht 10 met ons hoofd erop) downloaden. Ik heb het nog niet kunnen doen, maar als het resultaat de moeite blijkt, post ik 'm hier nog wel.

't Wordt trouwens nog een drukke week: morgen na het sporten naar het feestje van 30 jaar ARS (platenfirma van o.a. Laura Lynn), vrijdag een hele dag vanalles opnemen bij Donna met Koen en Kris Wauters, zaterdag TMF Awards, en volgende week woensdag moet ik kiezen: avant-première van The Devil Wears Prada met afterparty of albumvoorstelling van Reborn. Ik ga er nog enkele nachtjes over slapen...

1 Comments:

  • At 1:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Windkracht 10 vond ik zalig...

    Amai, zelf keuze hebben tussen 2 VIP feestjes...wat een luxe :-)

     

Post a Comment

<< Home