Birgit

Monday, September 15, 2008

Recht zitten!

Ik sukkel al een maand of 2 met pijn in elleboog en schouder. Ik ben ermee opgestaan, dus geen idee waar het vandaan kwam. Ik was er al eens mee naar de dokter geweest, en die dacht toen aan een ontsteking. 2 weken lang pillen genomen, maar nul komma nul effect...
Ik vandaag dus opnieuw naar de dokter. De pijn aan mijn schouder was voor haar meteen duidelijk: het gevolg van chronische overbelasting, wellicht door een verkeerde houding aan mijn computer. Ik werk een hele dag aan mijn computer en zit 's avonds ook nog te surfen, te bloggen en te Facebook'en, dus dat zou best wel eens kunnen ;-) Met 9 beurten bij de kinesist en een aangepaste houding/stoel/computer op mijn werk zou ik er vanaf moeten geraken. Aiaiai!
Mijn elleboog is nog een mysterie. Daarvoor moet ik een echo laten nemen in het ziekenhuis. Wordt dus nog vervolgd.
Hoe noemen ze dat ook weer? "Ouder worden"?

1 Comments:

  • At 12:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lastig he, (bijna) constante pijn...Ik kan er jammer genoeg van meespreken. En nee, Birgit, ik ben niet oud, 'k ben zelf in de fleur van mijn leven! ;-)
    Uitleg staat op Facebook, waar ik trouwens aan "verslaafd" ben! ;-)

     

Post a Comment

<< Home